talanttalant

Alles is bespreekbaar

Samen verder in langdurige zorg: dat kan alleen als we elkaar serieus nemen. Daarom voorzien we bij Talant in een goede klachtenregeling, maar stellen we het op prijs als u bij een vervelende situatie éérst aan de bel trekt bij de betrokken medewerker(s). Zorg is immers mensenwerk. De manier waarop we gemaakte missers met elkaar oplossen en uitpraten, dáár gaat het om.

Klachtenadviseur

Ingrid.jpg

Vaak klaart een goed gesprek de lucht, maar soms lukt dat niet. Voelt u zich onvoldoende gehoord, komt er geen goede oplossing of zoekt u steun bij het uiten van uw onvrede over een situatie, dan kunt u een beroep doen op Ingrid de Jong, onze klachtenadviseur. Zij behandelt klachten niet inhoudelijk, maar zorgt ervoor dat uw onvrede, bezwaren of vragen binnen Talant terecht komen bij mensen die met u kunnen meedenken. Om vervolgens samen te zoeken naar een oplossing.

Externe klachtencommissie

Speelt er een situatie waarbij de visie van een professional buiten Talant welkom is? Dan kun u contact opnemen met de Klachtencommissie voor verzorging, verpleging en gehandicaptenzorg in Friesland.