talanttalant

Klachten

Heeft u een klacht over onze zorg of ondersteuning? Of lopen zaken anders dan u graag had gezien? Blijf er niet mee zitten. We stellen het op prijs wanneer u het ons laat weten. We gaan dan graag in gesprek om samen naar een oplossing te zoeken. Als u ontevreden bent, zijn er verschillende mogelijkheden om dit onder onze aandacht te brengen.

Bespreek uw klacht met de betrokkene(n)

Wij adviseren u om uw klacht altijd eerst te bespreken met de betrokken medewerker. We vinden het belangrijk dat u uw ontevredenheid in alle open- en eerlijkheid kunt bespreken. De medewerker zal dan ook respectvol met uw klacht omgaan. Komt u er niet uit met de medewerker of vindt u het lastig om uw klacht te bespreken? Dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling, en kunt u ondersteuning vragen aan de klachtenadviseur van Talant.

Bespreek uw klacht met de klachtenadviseur

Ingrid_de_Jong_Klachtenadviseur.jpg

De klachtenadviseur ondersteunt u bij het kenbaar en bespreekbaar maken van onvrede en klachten. De klachtenadviseur behandelt uw klacht niet inhoudelijk, maar zorgt ervoor dat de klacht op de juiste plaats en op de juiste manier wordt behandeld. Ze probeert via de weg van bemiddeling tot een oplossing te komen en neemt daarbij een neutrale positie in.

De klachtenadviseur van Talant is Ingrid de Jong.
E-mail: klachten@talant.nl
Telefoon: 0513 - 64 39 10 of 06 - 83 25 73 97

Geschillencommissie

Nederland beschikt over een Geschillencommissie. Deze commissie bestaat uit meerdere commissies, die klachten over verschillende, specifieke onderwerpen behandelen. Er zijn consumentencommissies, die klachten tussen consumenten en ondernemers behandelen en er zijn zakelijke commissies. Meer hierover leest u op de website van de Geschillencommissie www.degeschillencommissie.nl