talanttalant

Digitale mogelijkheden met een Entree-account

Entree is de centrale, digitale voordeur van Talant voor cliënten, vertegenwoordigers, familie en vrijwilligers. Een Entree-account biedt toegang tot Mijn Dossier en Kringen.

In Mijn Dossier vindt u Jouw Plan (voorheen Web-OP), waarin alle afspraken over de zorg zijn vastgelegd, en rapportages. Een Kring is een besloten, online ontmoetingsplek voor cliënten, familieleden, vrijwilligers én medewerkers van een woning of locatie. Bekijk onderstaande video voor meer informatie.

Entree-account aanvragen
Alle hoofden van Talant zijn gevraagd om de eerste contactpersonen van hun locaties te informeren over de mogelijkheden van een Entree-account. Zij hebben daarvoor een kant-en-klare brief gekregen met daarbij een link naar een formulier om een Entree-account aan te vragen. Heeft u nog geen Entree-account aangevraagd? Dan kunt u dat alsnog doen. Heeft u geen brief of e-mail ontvangen van het hoofd van uw locatie? Vraag hem of haar dan naar de mogelijkheden van een Entree-account.  

Entree-account activeren
Zodra uw Entree-account is aangemaakt, ontvangt u een e-mail van Entree (no-reply@alliade.nl) om uw account via Microsoft te activeren. Als u ook toegang heeft aangevraagd voor Mijn Dossier ontvangt u daarnaast een e-mail van het Klantadviescentrum met inloggegevens en een handleiding voor Mijn Dossier. Het is belangrijk om uw account zo snel mogelijk te activeren. Alleen dan kunt u uw inloggegevens voor Mijn Dossier koppelen aan uw Entree account én kunnen we u toevoegen aan een Kring.

Heeft u de activeringsmail niet ontvangen? Controleer dan eerst of de e-mail in uw spambox is terecht gekomen. Als de activeringsmail ook niet in uw spambox zit, kunt u contact opnemen met de Helpdesk van Ontzorg.net. 

Hulp en ondersteuning
Voor het activeren van uw Entree account en het koppelen van uw inloggegevens voor Mijn Dossier krijgt u een handleiding. Deze handleidingen nemen u stap voor stap mee. Heeft u desondanks hulp nodig? Dan kunt u contact opnemen met de Helpdesk van Ontzorg.net. De Helpdesk van Ontzorg.net is zeven dagen per week geopend van 8.00 tot 20.00 uur.

Telefoon 085 – 273 75 10
E-mail support@ontzorg.net